16/5 - Ansiktsmask

Den ansiktsmasken jag använder atm kommer från Formula 10.0.6 och heter Pores be pure skin-clarifying mud mask. Den innehåller bland annat jordgubbar och rosmarin som ska "täppa upp" igentäppta porer osv. Och visst, man blir mjuk och len och det känns som att porerna blir mindre framträdande men det är inte därför jag gillar den; jag älskar lukten! Seriöst, åk till Kicks och sniffa på den. Helt underbar! Ett minus är dock att den är svår att tvätta bort. När jag använder toner på en bomullspad efteråt så blir paden ljusrosa. Men det kan jag leva med, för den luktar gott. Och jag är en sucker för saker som luktar sött och gott.



Kommentarer
Selma

Duh! inget slår ju aspirinmasken, men den lukten är inte det bästa iofs! Kul blogg! :D

Svar: Aspirinmasken är ju egentligen bäst! Den har jag inte använt på ett tag, ska börja med det igen! Tack för påminnelsen :D
Make-up by Elma

2013-05-17 @ 11:31:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmz.blogg.se

Smink- och beautyblogg där jag testar nya produkter, recenserar dem och experimenterar. Jag är en nybörjare så jag har fortfarande mycket att lära, men jag tycker att det är skitkul!

RSS 2.0