18/5 - Beställa smink?

Smink är ju väldigt dyrt i Sverige.
Förstår inte riktigt grejen, i USA kan man hitta smink som är 50% billigare liksom.
Men jag tittade runt på Sephora och hittade massa saker för nästan havla priset!
 
Så tänkte kolla om någon har beställt smink därifrån? Eller från USA överhuvudtaget?
Hur funkar det med frakten?
Let me know!
 
 
Btw, mascaran på bilden är Maybelline The rocket volum´ express, och bilden gör den inte rättvisa.
Gillade den inte först eftersom det är så svår att tvätta bort, men nu när pollensäsongen är igång och mina ögon rinner en massa så passar den perfekt! Och den ger massa längd och volym, och när jag säger längd och volym så skojjar jag inte. Jag har världens mesigaste fransar och när jag använder denna så blir de helt fina.
Definitivt min go-to mascara just nu!
 
Ett minus är att den klumpar lätt så man får vara lite skillad med borsten, som förövrigt rivs (!?).
 
 


Kommentarer
Emily

Sephora har ju två butiker i stockholm, och sedan en i köpenhamn :) dom har ju dock inta allt inne som dom har på hemsida, som tyvärr inte fraktar just till sverige >.< Men kolla in Beautybay.com för där har dom lite, och dessutom gratis frakt :D

Svar: Aha okej, tack så jättemycket för tipset! Ska kolla upp det :D
Make-up by Elma

2013-05-20 @ 11:12:34
URL: http://trickmetolife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmz.blogg.se

Smink- och beautyblogg där jag testar nya produkter, recenserar dem och experimenterar. Jag är en nybörjare så jag har fortfarande mycket att lära, men jag tycker att det är skitkul!

RSS 2.0