17/5 - Inpackningsstips!

Jag har en tendens att samla på mig inpackningar eftersom jag vill alltid testa nya saker så jag köper nya hela tiden. 
Så det är inte många som jag har helt använt upp eftersom de hinner bli gamla. 
(Men nu tvingar jag mig att ta slut på en sak innan jag köper en annan).
 
Men det finns en inpackning som jag har köpt flera gånger och kommer köpa igen såfort mina nuvarande tar slut. 
Och det är Macadamia Deep repair mask.
Den är awesome! Håret blir glansigt, lent utan att det känns tungt.
Och lukten... lukten är fantastisk.
 
Den finns på bland annat http://nordicfeel.se där 500 ml kostar 219. 
Tror att den är billigast där, men om ni vet någon annan sida där den är billigare, let me know.
Och 500 ml räcker väldigt länge. 
Mitt tips till er!
 
Btw, Macadamia-oljan till håret är också fantastisk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmz.blogg.se

Smink- och beautyblogg där jag testar nya produkter, recenserar dem och experimenterar. Jag är en nybörjare så jag har fortfarande mycket att lära, men jag tycker att det är skitkul!

RSS 2.0