17/5 - Start from scratch.

Detta med bloggande är ju helt nytt för mig. 
Jag har ingen koll på vad man bör göra, hur inläggen ska se ut osv.
Men en sak jag vet är att jag älskar make-up, kroppsprodukter, hårprodukter bland annat.
Och vem vet, någon kanske läser detta och hittar någon produkt den vill testa och gillar den.
Det hade varit skitkul.
 
För att kunna ge de bästa tipsen och ge tips ofta så krävs det ju produkter.
Och eftersom Bill Gates inte är min pappa så är jag begränsad rent ekonomiskt.
MEN, sen hittade jag detta.
Tourn (http://www.tourn.se/bloggare/) är en hemsida
där bloggare kan söka sponsorer för produkter,
och detta kan öka chanserna till att jag kommer ha fler produkter att skriva om,
dela med mig av och kanske lotta ut.
 
Skitbra grej för nya bloggare som jag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmz.blogg.se

Smink- och beautyblogg där jag testar nya produkter, recenserar dem och experimenterar. Jag är en nybörjare så jag har fortfarande mycket att lära, men jag tycker att det är skitkul!

RSS 2.0